Digitointipalvelut
 
 
 

Azets Document Solutions

Digitaaliset ratkaisut tehostavat laskujen, arkiston ja postin käsittelyä

 

clock-hand.svg

Säästät aikaa automatisoimalla esimerkiksi hankinta-, laskutus- ja viestintäprosesseja

 

cloud-download.svg

Tuo kaikki resurssit digitaalisesti saatavilla kaikkialta

 

flowchart-edit.svg

Asiakaskohtaisesti räätälöidyt ratkaisut vastaamaan juuri omia tarpeitasi

maninvestonpad_750x600.jpg

 

 

  • Räätälöimme palvelumme asiakaskohtaisesti vastaamaan parhaiten yrityksesi tarpeita

 

  • Muunnamme paperiarkistosi digitaalisesti saataville 

 

  • Digitaalisuuteen siirtyminen on myös ekoteko, jolloin osallistut myös ilmastonmuutoksen torjuntaan

 

Tietoa Azets Document Solutionista

Kun projektit kasaantuvat vuosien varrella, yhä useammat dokumentit taistelevat tilasta työpöydillä, arkistohuoneissa ja toimistojen hyllyissä. Se, mikä alkoi yhdestä lomakkeesta, muuttuu ajan myötä jatkuvaan tilan lisätarpeeseen, sekavaan arkistointiin ja aikaa vievään dokumenttien käsittelyyn. Meillä Azets Document Solutionsilla on visio todellisista paperittomista toimistoista virtaviivaisten dokumenttien hallintaratkaisuiden avulla.

Azets Document Solutionsilla on useiden vuosien kokemus digitaalisten skannauspalveluiden johtavana tuottajana Pohjoismaiden markkinoilla. Muunnamme hankalat, aikaa vievät,  manuaaliset dokumenttiprosessit digitaaliseen ympäristöön. Säästät aikaa, kaikki asiakirjat ovat saatavillasi ympäri vuorokauden ja voit rauhassa keskittyä yrityksesi ydintoiminnan kehittämiseen.

 

 

bg_process_flows2.jpg

Näin prosessi toimii

Teemme selkeän ja kustannustehokkaan suunnitelman asiakkaan tarpeita vastaamaan. Hoidamme asiakkaan puolesta dokumenttien esivalmistelut, kuten niittien poistot, teippaukset, yms. asiat.

Skannauksen yhteydessä tulkitsemme asiakirjoista kaiken tarvittavan tiedon, joita voidaan hyödyntää asiakkaan erp, crm, tai dokumenttienhallintajärjestelmissä.

Voimme hyödyntää palvelussa asiakkaan rekistereitä, jolloin jo skannausvaiheessa esimerkiksi laskut voidaan varmentaa vastaamaan tilaustietoja. 

Askel nykyaikaiseen työpaikkaan

Nykyaikaisella digitaalisia palveluita käyttävällä työpaikalla on etuja, jotka helpottavat työntekoa:

  • Löydä dokumentit sekunneissa
  • Vähennä manuaalisten virheiden riskiä
  • Vapauta tilaa työpöydälle
  • Pääse käsiksi kaikkeen työmateriaaliin paikasta ja yksiköstä riippumatta
  • Todellinen GDPR-yhteensopivuus
  • Säästä aikaa ja rahaa

Digitaaliset palvelut auttavat sinua pysymään yhteydessä kollegoihisi ja asiakkaisiisi ilman, että sinun tarvitsee selata paperiarkistoa, kun tarvitset jotain. Digitaalisella ratkaisulla vältyt myös siltä, että ympäristötekijät, kuten vesivahingot/tulipalot, vahingoittavat tietojasi. Sinulla on aina varmuuskopio helposti saatavilla sekä toimistossasi, että sen ulkopuolella.

Muutaman viime vuoden aikana on tapahtunut suuri muutos kohti digitaalisia ratkaisuja. Työpaikat muuttuvat vähitellen joustavammiksi, mikä säästää rahaa etätyö mahdollisuuksien ja pienempien toimistotilojen avulla. Tämä ei ole vain mullistava yrityskulujen kannalta, vaan se edistää myös aktiivisesti ympäristömme suojelua.

Palvelumme

Yleisiä kysymyksiä

Miksi digitaalinen arkisto on parempi kuin paperiarkisto?

Digitaalisen arkiston avulla pääset käsiksi kaikkeen tarvitsemaasi laitteidesi kautta, mikä tarjoaa fyysiseen arkistoon verrattuna paremman ja nopeamman pääsyn tietoihin. Tämä tarkoittaa, että yritys säästää sekä aikaa että rahaa samalla kun työntekijäsi kokevat sujuvamman työprosessin.

Miten digitaalisesti työskentely auttaa ympäristöä?

Kun siirryt digitaaliseen työhön, paperintarpeesi vähenee ja edistää kestävämpää tulevaisuutta niin yritykselle kuin ympäristöllemme. Lisäksi voit työskennellä missä tahansa vähentäen ylimääräistä matkustamista ja arkistoiden ylläpitämiseen tarvittavaa energian kulutusta.

Mitä ADS voi skannata puolestani?

ADS voi skannata lähes mitä tahansa ja jos törmäämme johonkin uuteen, jota emme ole digitoineet ennen, etsimme tavan yhteistyössä johtavien skannauslaitevalmistajien kanssa.

Yhteystiedot

Haluan Azetsin asiantuntijan ottavan minuun yhteyttä liiketoimintaprosessien digitoimiseen ja resurssien skannaamiseen liittyen.

Puhelin: 

Skannauspalvelu: +358 50 371 16 74 

Myynti: +358 40 151 69 89

Osoite:

Postiosoite: Azets Document Solutions Oy, PL 1, 80020 Kollektor scan

Käyntiosoite: Azets Document Solutions Oy, Kirkkokatu 25 a, 80100 Joensuu

Laskutusohje

Jätä yhteydenottopyyntö

Kyllä kiitos haluan, että käsittelette yhteydenottopyyntöni. Hyväksyn, että Azets vastaanottaa ja tallentaa yhteystietoni Azetsin tietosuojakäytännön mukaisesti.

Kyllä. Haluan saada Azetsilta uutiskirjeen, tietoa palveluista, kutsuja tapahtumiin ja webinaareihin. Voin milloin tahansa muokata tilauksiani tai perua viestit.